Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur

26 Mei 2015 - PBAKL 2015

 nah..tu dia rupa pee-dabeliew-tee-see yg tak pernah aku jejak.


aku warga twitter.
ramai penulis baru aku follow.
sampai suatu masa, buku buku mereka masuk list
sampai boleh jejak PWTC!


tepuk banyak sikit!





(gambar nampak cringe sebab aku sengaja susun molek untuk blog punya pasal)


fokus aku, nak cari buku DIAgnosis part 1 and 2. 
but sadly, habis teruk!!


aku redha je lah. rembat mana yang ada je daripada balik dengan tangan kosong. untuk permulaan ni, aku kena jinak jinak dulu dengan buku buku ilmiah ni. baru lah boleh bagi aku penampar sikit. bagi aku cepat triggered ke apa sebab aku selalu lupa yang aku rupanya hamba Tuhan yang dahagakan rahmat dan hidayah-Nya.



sedikit kenangan dari sana, dapat lah aku tatap wajah Prof Dr Muhaya atas stage!
tipulah aku kata aku tak exited!



sekian.


Comments

  1. Terima kasih sebab sudi visit akak hari tu.. teehee~

    ReplyDelete
  2. Sama laa, kalau dengar je pesta buku mesti excited nak pergi. Dulu tak minat sangat baca2 buku ni, pesta buku pun pandang sebelah mata je. Tapi sekarang, fuhh pantang dengan pasal pesta buku mesti nak kena pi. Hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

5:30 am

takkan berulang

manifesto